2012. január 20., péntek

Amisu (New Yorker) szoknya 38-as - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Vagány Amisu (New Yorker) maxiszoknya. Itthon vásárolt, nem turis!: )
Színe khaki, nem erős zöld!
Alsószoknyája nincs, gyönyörű hímzéssel. Derékbőségét úgy mértem, hogy a gumit teljesen kihúztam. Jó 38-as és 40-es méretnek is, mert enged a gumi, csípőre szépen ráfekszik.
Ha tetszik, ne habozz, mert máshol is meghirdettem a terméket+ a barátnők is válogatnak a ruhák között, lehet, hogy már holnapra nem lesz meg! Nem lesz olcsóbb...
Nézd meg a többi aukciómat: )
Minden ruhám itthon vagy külföldön vásárolt, nem turkálós, és csak én használtam, nem dohányzó, állatmentes és tiszta környezetből: )
Nem cserélek!


Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Az aukció vége: 2012-02-05 16:44
. Amisu (New Yorker) szoknya 38-as - Jelenlegi ára: 2 200 Ft